CodeAcademy Kids

Visai nesenai pristatėme naują CodeAcademy.lt programavimo akademijos projektą – CodeAcademy Kids programavimo būrelis vaikams. Jaučiame, kad tik tokiu būdu galime auginti naująją programuotojų kartą. Svarbiausia būrelio misija – lavinti vaiko loginį mąstymą ir kūrybiškumą sprendžiant problemas. Dar vienas svarbus dalykas, kurio vaikas išmoks – tai kompiuterinis raštingumas. Dabar vaikai jau labai anksti susipažįsta su kompiuteriu, žino jo funkcijas, tačiau mes norime parodyti, kaip veikia technologijos ir svarbiausia – kaip sukurti veikiantį projektą. Susitelkiame ne tik į teorines žinias, bet ir į galutinį vaiko projektą, link kurio judame lavindami įvairias augančio vaiko savybes: atidumą, kruopštumą, dėmesio sutelkimą, kūrybiškumą ir kt. Siūlome dvi skirtingas programas, kurias galima mokytis pasirinktinai lietuvių arba anglų kalba: „Rimti žaidimai“ ir „Realios idėjos“.

 

„Rimti žaidimai“

Programos pradžioje vaikai supažindinami su bendriniais programavimo pagrindai ir sąvokomis, lavinamas jų loginis ir analitinis mąstymas. Mokymosi eigoje vaikai renka patirties taškus, kurie „atrakina“ naujus lygius – naujas temas ir užduotis. Mokomoji medžiaga pateikiama per skirtingus žaidimus, mokomės to, ko vėliau reikės kuriant 2D ir 3D žaidimus. Kuriant žaidimus dėmesys sutelkiamas į vaiko fantaziją, atidumą detalėms, atmintį. Sekantis etapas – internetinės svetainės. Šio etapo pagrindas yra visos jau išmoktos programavimo kalbos, jų galimybės ir panaudojimas. Integruojame puslapius ir mokomės turinio valdymo ypatybių. Sukūrus svetainę ir surinkus patirties taškus, vaikai skirstomi į grupes ir pradedamas grupinis projektas. Visas dėmesys – problemų sprendimui ir darbui grupėse. Programos pabaigoje vyks žaidimų ir internetinių svetainių pristatymas.

 

„Realios idėjos“

Šios programos pradžioje išsiaiškiname kas yra ir kaip veikia HTML, apžvelgiamos ir išanalizuojamos programavimo kalbos ir jų panaudojimas. Pirmasis bandymas sukurti svetainę. Pradedame dirbti su ne tik su HTML, bet ir su CSS, JavaScript. Šioje programoje viskas vyksta labai panašiu principu: vaikai turi surinkti patirties taškus, kad galėtų atrakinti naują temą ir naujas užduotis. Surinkus pakankamai taškų ir sukūrus internetinę svetainę prasideda naujas etapas – mobiliųjų aplikacijų kūrimo lygis. Sugalvojamos, išgryninamos ir išanalizuojamos idėjos, vėliau, priklausomai nuo vaiko vizijos dirbama su Java, Swift arba C#.  Pabaigus projektus – sukurtų internetinių svetainių ir mobiliųjų aplikacijų pristatymas.