Python: Intro į Dirbtinį Intelektą (Nuotoliniu būdu)
Python kursai yra puiki įžanga į Dirbtinio Intelekto sritį, kur ši kalba labai plačiai naudojama ir yra labai reikalinga. Šis kursas turi tęstinumą – Dirbtinio Intelekto Studijas.
Apžvalga
Ką išmoksi?
Python kurse išmoksite programavimo pagrindų, koncepcijų. Stipriai atkreipiamas dėmesys į Objektinio Programavimo principus (OOP), Python pagrindus (sintaksės, funkcijų, algoritmavimo, kodo kokybės, duomenų apdorojimo), bei lavinamas analitinis mąstymas.
Kur pritaikysi?
Naudojant itin plačias Python bibliotekas, ši kalba yra puikus įrankis kurti internetinius puslapius, analizuoti domenis, įtraukiant mašininį mokslą (angl. machine learning) ir duomenų vizualizaciją. Python yra viena iš pagrindinių kalbų, naudojama kurti dirbtiniui intelektui (angl. Artificial intelligence)
Sugebėsite sukurti, parašyti bei paleisti Python programą, turės darbo su duomenų bazėmis (per Python) pagrindus, gebėsite parašyti kodą, kuris atliktų norimas užduotis; įgysite pagrindus tolimesniam tobulėjimui Python programuotojo kriptyje;
Kur dirbsi?
Python programuotojas gali dirbti labai daug skirtingų industrijų bei kompanijų. Studentas galės specializuotis Internet of Things, Big Data & Data Analysis, Machine Learning, kompiuterinės grafikos, testavimo, web development’o srityse.
Finansavimas

Neatidėk mokslų ateičiai!
CodeAcademy suteikia galimybę už mokslus mokėti išsimokėtinai. Dėl platesnės informacijos ir sąlygų kviečiame susisiekti.
Susisiekti
Valstybė gali finansuoti mokymus bei suteikti papildomas kompensacijas mokymosi laikotarpiu: mokymosi stipendiją ir už keliones į mokymo vietą ir atgal. Susisiekite ir sužinokite Jums skiriamas finansavimo galimybes.
PlačiauKarjeros planavimas
Workshop’ai
Asmeninės konsultacijos
Kiekvienam CodeAcademy studentui skiriamas individualus laikas, skiriamas padėti pasiruošti darbo pokalbiams su būsimu darbdaviu.
Apžvalga

Galimas Valstybės finansavimas
Valstybė gali finansuoti mokymus bei suteikti papildomas kompensacijas mokymosi laikotarpiu: mokymosi stipendiją ir už keliones į mokymo vietą ir atgal. Susisiekite ir sužinokite Jums skiriamas finansavimo galimybes.

Mokymai - nuotoliniu būdu
Reaguodami į susiklosčiusią situaciją dėl pasaulyje siaučiančio viruso Covid-19, kviečiame mokytis nuotoliniu būdu. Kursų grafikas yra fiksuotas, visos pamokos yra vedamos gyvai, profesionalių CodeAcademy dėstytojų, kuriems, paskaitų metu, galite užduoti klausimus, pasitikrinti namų užduotis, gauti patarimų dėl ateities projektų.
Mokslams virtualioje ervėje naudojame vieną pažangiausių bei lanksčiausių pedagoginių programų – Moodle.
Moodle (angl. Modular Object Orentiered Dynamic Learning Environment) – atvirojo kodo žiniatinklinė virtualaus mokymosi aplinka, suprojektuota pedagogams organizuoti mokymosi kursus tinkle. Čia studentai ras visą mokymo medžiagą, užduotis, ir naudingas nuorodas.

Finansavimo galimybės
Už mokslus mokėti galite pradėkite tik tada, kai sėkmingai įsidarbinsite!
Jei renkatės mokytis pradedančiųjų kursus ir pažengusiųjų studijas ir už juos atsiskaityti įsidarbinus, tokia galimybė kainuos 5000€, renkantis Python Pažengusiųjų studijas, arba 6500€, renkantis Dirbtinio Intelekto studijas. Mėnesinis mokestis – 10% nuo Neto pajamų, su galimybe turėti mokėjimo atostogas iki 5 mėnesių.
Rezervacinis mokestis renkantis šį mokėjimo būdą – 5% nuo galutinės kainos.

Metinis Microsoft Office paketas nemokamai
Kiekvienas studentas, lankantis CodeAcademy kursus 2021 m. dovanų gaus metinį Microsoft Office paketą, kurį panaudoti galės ne tik mokomajai medžiagai priimti ir apdoroti, bet ir individualiems tikslams.
Programa
Įvadas 28 val.
1.1 Įvadas, aplinkos paruošimas, pirmoji programa bei komandinė eilutė. Kintamieji, if sąlyga 1.2 Masyvai, ciklai Tarpinės kiekvienos temos užduotys.
Objektinis programavimas 38 val.
2.1 Boolean, data, laikas, išimtys 2.2 Funkcijos 2.3 Objektinis programavimas, klasės 2.4 Paveldėjimas, klaidų ieškojimas (debug) 2.5 Darbas su katalogais ir failais Kelios didesnės projekto tipo užduotys.
Projektinis darbas 54 val.
3.1 Darbas su masyvais, rūšiavimas 3.2 Projekto kūrimas, modulių import 3.3 Grafinės sąsajos (GUI) kūrimas (su tkinter) Funkcijos 36 val.
4.1 EXE failų kūrimas, virtualios programavimo aplinkos kūrimas (VENV) 4.2 Duomenų bazės: ORM (su SQLAlchemy), katalogo programos kūrimas 4.3 Loginimas 4.4 Duomenų analizė (Pandas), vizualizacija (maltplotlib) 4.5 Web Scraping 4.6 UNIT testų kūrimas 4.7 Versijavimas (git), TESTAS 4.8 Grafinio WEB interfeiso kūrimas (Flask framework’o įžanga) Savarankiško darbo (programos) pristatymas 4 val.
Baigiamojo darbo pristatymas ir aptarimas.