Projektų valdymo mokymai IRT įmonėms

Kviečiame mažų IRT įmonių darbuotojus nemokamai mokytis projektų valdymo metodologijų. Mokymų metu sužinosite, kokios yra projektų valdymo metodikos, kaip pradėti, planuoti bei sėkmingai vykdyti skirtinos apimties projektus.

Apžvalga

Ką išmoksite?

Programoje pagrindinis dėmesys skiriamas procesų ir projektų valdymui,
laiko ir biudžeto planavimui bei įrankių išmanymui.

Kam skirta?

  • Kiekvienam ieškančiam būdo efektyviai valdyti bet kokio dydžio projektą
  • Projektų vadovams, kuriems sunkiau sekasi projektus užbaigti laiku ar laikantis biudžeto

Kur pritaikoma?

Kasdieniame darbų procese ar valdant bet kokios apimties ir biudžeto projektą

Mokymuose jau dalyvavo:

Apžvalga

Informacija

  • Nemokami mokymai darbo metu;
  • Mokymai bendrai apima 5 dienas ir trunka pilną darbo dieną (8 val.), laisvas grafikas, derinamas su mokiniais;
  • Projekte dalyvauti gali tik IRT įmonės (įmonės veikla pagal EVRK kodus prasideda 62XX arba 63XX) ir jų darbuotojai, pirmenybė teikiama mažoms įmonėms (maža įmone ES laikoma ta, kurioje yra ne daugiau nei 50 darbuotojų, o metinė apyvarta neviršija 10 mln. eurų)
  • Šiuo metu mokymai vyksta nuotoliniu būdu, todėl kviečiame registruotis visoje Lietuvoje dirbančius profesionalus.

Programa

  1. Įvadas į kursą. Bendra mokymų trukmė - 40 val.

    Temų apžvalga ir susipažinimas

  2. Projektų vadovo pamatinės žinios

    – Projekto apibrėžimas bei pagrindinė projektų valdymo terminologija.
    – Pagrindiniai projekto valdymo principai.
    – Praktinis projektų valdymas, projektų tipai.

  3. Renkantis geriausią metodą kaip valdyti projektą

    – Įvadas į projektų valdymo metodus / technikas – projektų valdymo ateitis.
    – Agile vs Waterfall metodologijos.

  4. Greita ir stipri projekto pradžia

    – Projekto startas ir esminės veiklos šiame etape.
    – Pagrindiniai įrankiai rinkoje. Įrankio pasirinkimas.
    – Pagrindinių dalyvių identifikavimas – kas mums svarbu?
    – Projekto dokumentacija.

  5. Kuriant projekto variklį

    – Projekto planavimo esmė (resursai, terminai, kontrolės mechanizmai)
    – Pagrindiniai žingnsiai ir fazes ruošiant planą.
    – Suinteresuotos šalys bei jų įtraukimas – planas.

  6. Iš plano į įgyvendinimą

    – Pagrindinės užduotys įgyvendinimo etape bei esminiai principai.
    – Įrankiai padedantys kontroliuoti projekta bei sekti jo „sveikatą“.
    – Projekto ataskaitos ir projekto valdymo komitetai.
    – Tarptautinės komandos bei bendradarbiavimas.
    – Kokios pagrindinės klaidos, įššūkiai?

  7. Projekto užbaigimas

    – Kada užbaigiame projektą?
    – Kaip teisingai užbaigti projektą?
    – Išmoktos pamokos – kaip jas surinkti ir kodėl tai svarbu?

  8. Minkštieji projektų valdymo akcentai

Dėstytojai

Skirmantas Gricius

Linkedin Project Management
Project Manager, Agile & PM Chapter Lead, PMO-CP

Registracija