Formali .NET programa

Didžioji dauguma svetainių ir verslo aplikacijų naudoja C# .NET programavimo kalbą. Šią kalbą sukūrė „Microsoft“, kalba yra plačiai naudojama verslo sektoriuje. Praktiškai visuose tikslumo reikalaujančiuose projektuose, naudojama .NET.

Apžvalga

Ką išmoksi?

Kaip sukurti pilnai funkcionuojančias sistemas panaudojant C# .NET programavimo klabą; Pamatysite, kaip objektinis programavimas naudojamas šiuolaikinėje aplikacijoje; Įgysite esminių žinių apie programavimo logiką ir sudėtingo lygmens programavimo žinių.

Kur pritaikysi?

.NET (tariama „dot net“) yra karkasas, siūlantis programavimo gaires, su kuriomis galima išvystyti labai įvairių aplikacijų – nuo web iki mobiliųjų versijų, taip pat skirtų Windows. Šis karkasas veikia su įvairiomis programavimo kalbomis: C#, VB.NET, C++ ir F#.

Kur dirbsi?

Didžiausias .Net framerwok’o privalumas – jo naudojimas tiek didelėse korporacijose, tiek ir startuoliuose, kas leidžia specialistui laisvai rinktis norimas kompanijas bei tikėtis didesnio atlyginimo nei rinkos vidurkis.

Finansavimas

Neatidėk mokslų ateičiai!

CodeAcademy suteikia galimybę už mokslus mokėti išsimokėtinai. Dėl platesnės informacijos ir sąlygų kviečiame susisiekti.

Susisiekti

General Financing suteikia galimybę už mokymus mokėti išsimokėtinai. General Financing užtikrina itin lanksčias ir patogias atsiskaitymo sąlygas – visi norintys gali mokėti lizingu iki 12 mėnesių be jokio pabrangimo.

Plačiau

Valstybė gali finansuoti mokymus bei suteikti papildomas kompensacijas mokymosi laikotarpiu: mokymosi stipendiją ir už keliones į mokymo vietą ir atgal. Susisiekite ir sužinokite Jums skiriamas finansavimo galimybes.

Plačiau

Karjeros planavimas

Workshop’ai

CodeAcademy tikslas yra ne tik suteikti žinių, tačiau ir padėti Jums persikvalifikuoti. Siekiant geriausių rezultatų Studijų studentams organizuojame 3 dalių karjeros dirbtuves, kuriuose analizuojame rinką bei Lietuvoje veikiančias įmones ir planuojame karjerą.
  • CV/Linkedin
  • Portfolio
  • Rinkos analizė

Asmeninės konsultacijos

Kiekvienam CodeAcademy studentui skiriamas individualus laikas, skiriamas padėti pasiruošti darbo pokalbiams su būsimu darbdaviu.

Įsidarbinimo galimybės

Apžvalga

Galimas Valstybės finansavimas

Valstybė gali finansuoti mokymus bei suteikti papildomas kompensacijas mokymosi laikotarpiu: mokymosi stipendiją ir už keliones į mokymo vietą ir atgal. Susisiekite ir sužinokite Jums skiriamas finansavimo galimybes. 

Programa

  1. Informacinių sistemų projektavimas ir kūrimas 360 val.

    Pagrindinės HTML (HTML 5) kalbos žymės

    Internetinis puslapis – kur jis yra, kaip jis patenka į naršyklę; Kas yra užklausa ir kokie failai sudaro internetinį puslapį; Kokie struktūriniai elementai sudaro HTML puslapį; Kas yra HTML žymė, kokia jos struktūra; Pagrindinės HTML žymės

    HTML kalbos turinio žymės

    Semantinės HTML žymės; Firebug/Chrome Dev Tools naudojimas; Sukurtų puslapių išeities teksto peržiūra ir žymių identifikavimas ir modifikavimas; Puslapio struktūros ir turinio aprašymas HTML kalba

    CSS pagrindai

    Kas yra stilius ir kaip jį naudoti; Kodėl stiliai kaskadiniai? Pirmumo taisyklė ir specifiškumas; Kas yra selektorius ir kokios yra selektorių kategorijos; Pseudo klasės ir elementai

    CSS tinklalapio maketo kūrimo technikos

    CSS maketų kūrimo technikos (Float, CSS Grid, Flex) ir moduliai; CSS3 ir Bootstrap karkasas; SCSS preprocesorius, taikymas ir efektyvus naudojimas

    JavaScript kalbos pagrindai

    Kas yra dinaminis puslapis ir kaip jame naudojami skriptai; Kaip į puslapį įdėti skriptus; Pagrindinės JavaScriptkalbos konstrukcijos; Objektai, paveldėjimas ir prototipai; Būdai, kaip įdėti Javascript(žymės, atributai, failai); EcmaScript 2015 (ES6)

    JavaScript praktinis taikymas ir karkasai

    Objektinis programavimas naudojant ES6; Klaidų apdorojimas; Promises, async, await; Moduliai; TypeScript apžvalga; ReactJs apžvalga

    Dinaminis manipuliavimas naudojant DOM API

    Selektoriai: sąsajos su CSS, filtrai, formos; Atributai: CSS-stiliai, dydžiai, pozicionavimas; HTML struktūra ir jos keitimas, HTML medžio navigavimas; Pagrindiniai įvykiai; Ajax užklausų metodai ir darbas su API

    Javascript įrankių ir ReactJS naudojimas

    ReactJS (AngularJS, VueJS ar ekvivalentiškas) karkasas; Kodo transpiliavimo įrankiai; Priklausomybių valdymo įrankiai; Modulių apjungimo įrankiai; Vartotojo sąsajos kūrimas naudojant SPA koncepciją

    Skaičiavimo sistemos

    Skaičiavimo sistemų reikšmė mokslui, technikai ir skaitmeninei elektronikai; Įvairios skaičiavimo sistemos; Skaičiavimo sistemų skaičių išreiškimas ir atvirkštinis perėjimas

    Informacijos matavimo vienetai

    Bitas, baitas; Informacijos kiekio apskaičiavimas; Informacijos perdavimo greitis

    Logikos mokslo pagrindai

    Logikos principai; Logikos mokslo pagrindų taikymas programuojant (Booleanalgebra, De Morgano taisyklė)

    Algoritmai ir algoritmavimas

    Klasikiniai algoritmų tipai (iteratyvūs, rekursyvūs); Dinaminis programavimas; Algoritmų rašymas; Duomenų struktūrų pagrindai

    Dizaino šablonai

    Dizainų šablonų rūšys; Dažniausiai naudojami dizaino šablonai

    Dizaino šablonų taikymas

    Dizaino šablonų parinkimas; Dizaino šablonų taikymas programuojant

    Daugiasluoksnė programų architektūra ir MVC struktūra

    Daugiasluoksnės architektūros modelis, jo panaudojimo galimybės ir savybės; MVC architektūros modelis ir jo taikymas kuriant programinę įrangą

    Pagrindiniai programavimo principai

    Programavimo principų taikymas (SOLID, DRY, Separation of Concerns, code reuse); Funkcinio programavimo principai

    Visual Studio aplinka

    .NET SDK ir Runtimediegimas ir konfigūravimas; C#projekto kūrimas ir konfigūravimas; .NET SDK komandinės eilutės įrankių naudojimas; NuGetpaketų valdymas; .NET Core aplikacijų platinimas; Common Language Runtimevykdymo aplinka ir JIT compiler

    C# programavimo pagrindai ir sintaksė

    C# kalbos elementai ir jų funkcijos; Sakiniai, išraiškos ir kintamieji; C# duomenų tipai; Metodai

    Darbas su duomenimis

    Duomenų savybės(Properties); Duomenų tipai, jų konvertavimas; Duomenų įvestis ir išvestis, naudojant specifines funkcijas(io streams)

    LINQ, .NET Generics ir kolekcijos

    Genericsbendriniai tipai; .NET duomenų sąrašų (List, Array, Dictionary) naudojimas; Linq duomenų išrinkimas iš duomenų objektų

    .NET karkaso komponentai

    Karkaso ir bibliotekų skirtumai ir panašumai; .NET programų vykdymo eiga; Base Class Library (BCL) ir Framework Class Library (FCL) klasių biblioteka

    Kodavimo standartai

    .NET programavimo standartai(coding standard) – kintamųjų, klasių, interfeisų pavadinimų bendros taisyklės; Pagrindiniai projektavimo šablonai; Programinio kodo dokumentavimas naudojant C#kalbos komentavimo priemones

    MVC (RAZOR engine) technologijos panaudojimas vartotojo sąsajai programuoti

    Programų su vartotojo sąsaja tipai (Web Forms, MVC ir Web Pages); NET MVC karkasas ir Razorvariklis vartotojo sąsajai programuoti; NET Core Razor Pageskarkasas; NET Web API ir ASP.NET Core MVC web servisų kūrimo priemonės; ASP.NET Core karkasas: middlewares, startup klasė

    Objektinis programavimas

    Objekto sąvoka (klasė, objektas); Enkapsuliacija; Paveldėjimas; Polimorfizmas; Abstrakcija ir abstrakčios klasės; Interfeisai

    Pagrindinės UML klasių diagramos

    Klasių ir komponentų sekų diagramos; Klasių kūrimas UML kalba

    Objektinio programavimo gerųjų praktikų (SOLID principų) taikymas .NET

    įvadas į SOLID projektavimo principus; SRP, OCP, LSP, ISP, DIP principai; Inversion of Control(IoC) konteineriai ir jų kuriamų objektų gyvavimo ciklas

    Daugiagijis (Multithreaded) programavimas

    Thread darbas su gijomis; Procesų sinchronizavimas – lock, monitor, semaphore, waithandle

    Asinchroninis programavimas naudojant .Net aplinką

    Async raktažodis; Task klasė

    Programų testavimas

    Programų testavimo principai; Programų testavimas naudojant modulių testų praktiką Visual Studio aplinkoje; Testų tipai; Integracijos testai; Programų kūrimo naudojant Test Driven Developmentprincipus pagrindai; Išimtys ir jų naudojimas

    Programų derinimas

    Žurnalai (Logging); Programinio kodo derinimas Visual Studio programavimo aplinkoje; Statinės kodo analizės įrankio SonarQubenaudojimas, Visual Studio užtikrinant nuolatinę įkeliamo kodo kokybę

    Reikalavimų programinei įrangai formatai

    Vartotojo pasakojimo reikalavimų formatas, jo panaudojimo sritys, galimybės ir apribojimai; Vartojimo atvejų formatas

    Reikalavimų peržiūros procesas

    Reikalavimų peržiūros žingsniai; Reikalavimų paruošimo rezultatai. Readyir donekriterijai; Reikalavimuose apibūdintos programinės įrangos integravimas į ją naudojančios įmonės verslo procesus

    Funkciniai reikalavimai

    Funkciniai kompiuterinės programos reikalavimai; Atitikimo funkciniams reikalavimams nustatymas

    Nefunkciniai reikalavimai

    Nefunkciniai (techniniai, saugos) kompiuterinės programos reikalavimai; Atitikimo nefunkciniams reikalavimams nustatymas

  2. Nesudėtingų duomenų bazių projektavimas ir kūrimas 180 val.

    Įvadas į DBVS ir SQL kalbą

    DBVS sąvokos bei taikymo galimybės (reliacinės duomenų bazės, SQL kalba, SQL sakinių tipai); Koreguoti duomenų bazę naudojant komandas insert, select, update irdelete

    Duomenų bazių projektavimas (CREATE TABLE sakinys, duomenų normalizavimas)

    Reliacinis duomenų modeliavimas, norminės formos (pirma, antra, trečia, Boyce-Codd, ketvirta); CREATE TABLE sakinys, pagrindiniai duomenų tipai. Pirminis ir išorinis raktai, indeksai. Unique indeksai

    ACID suderinamumas ir palyginimas su reliacinėmis DB

    ACID ir BASE transakcijos; Skirtumai tarp NoSQL ir reliacinių duomenų bazių

    NoSQL duomenų bazių tipai ir jų savybės

    Key-Value DB tipas; Document DB tipas; Column family; Graph DB tipas

    NoSQL duomenų bazių valdymas

    Užklausų vykdymas; Optimizacijos technikos

    DBVS diegimas

    DBVS (H2, MySQL, T-SQL) diegimas tarnybinėje stotyje

    DBVS administravimas

    Administruoti DBVS (H2, MySQL, T-SQL) naudojant pagrindines jos funkcijas

    Duomenų išrinkimas naudojant SQL select sakinį ir pagrindinius select elementus

    Duomenų išrinkimas pagal nurodytas sąlygas, įskaitant sudėtingesnius sąlyginio išrinkimo (where) atvejus (and, or); Distinct funkcija; Duomenų rikiavimas panaudojant order by; Duomenų agregavimas panaudojant funkcijas min, max, sum, avg, count; Duomenų grupavimas, naudojant group by; Sakinių kūrimas naudojant having

    Duomenų išrinkimas naudojant sąryšius (SQL select su join)

    Lentelių duomenų jungimo būdai; Paprasta Dekarto sandauga; Join sakinio variantai

    Duomenų bazių naudojimas programų sistemose naudojant ADO.NET sąsają

    .NET ir ADO.NET sąsaja; NET sąsajos naudojimas įtraukiant duomenų bazes į programų sistemas; Duomenų bazės susiejimas su taikomąja programa naudojant Entity Framework ORM

  3. Programavimo aplinkos ir kūrimo proceso valdymas 270 val.

    Serveriai ir jų operacinės sistemos

    Serverių pagrindinės funkcijos, paskirtis ir panaudojimo galimybės; Baziniai operacinės sistemos veikimo principai bei panaudojimo galimybės

    Serverio operacinės sistemos diegimas

    Virtualizacijos tipai, naudojimas; Virtualizacijos įrankiai; Operacinės sistemos diegimas ir konfigūravimas virtualioje aplinkoje

    Bazinis serverio operacinės sistemos funkcionalumas

    Bylų sistema; Tinklo resursai; Pagrindiniai operacinės sistemos katalogai ir jų turinio administravimas; Saugumo grupių ir vartotojų administravimas

    Pagrindinės serverio administravimo funkcijos ir komandos

    Komandinės eilutės pritaikymo galimybės ir funkcijos; Skaitmeninių bylų tvarkymas naudojantis komandine eilute.; Serverio ir tinklo administravimas naudojantis komandine eilute

    Pažangios serverio administravimo priemonės

    PowerShell skriptai; Linux posistemė Windows tarnybinėje stotyje; Windows Terminal

    Programiniai paketai

    Programinių paketų koncepcija; Programinių paketų valdymo sistemos; Programinių paketų priklausomybės; Programinių paketų diegimas, konfigūravimas ir valdymas

    Programinių paketų repozitorijos

    Programinių paketų repozitorijos; Programinių paketų repozitorijų konfigūravimas ir valdymas; Programinių paketų papildomų repozitorijų konfigūravimas ir valdymas

    Web serverio aplinka operacinėje sistemoje

    Web serverio pagrindinės funkcijos ir savybės; Web serverio diegimas ir konfigūravimas; Web serverio apsauga

    Web serverio naudojimas

    Statinių tinklapių viešinimas naudojant Web serverį; Dinaminių tinklapių viešinimas naudojant Web serverį

    Nuotolinis pasiekiamumas

    Pagrindiniai protokolai, naudojami nuotoliniam pasiekiamumui; SSL šifravimas ir duomenų perdavimo saugumas; Pagrindiniai nuotolinio pasiekiamumo įrankiai

    Serverio valdymas naudojant nuotolinį pasiekiamumą

    Serverio valdymas naudojant SSH; Serverio valdymas naudojant VNC; Skaitmeninių bylų perdavimas (naudojant SMB, FTP, SFTP)

    Scrum procesas

    Scrum metodologija; Scrum proceso vaidmenys; Scrum proceso dokumentai; Scrum proceso fazės ir iteracijos

    Scrum komandos narių atsakomybės

    Scrum procesas ir jo poveikis dirbant komandoje; Scrum projekto planavimas naudojant fazes ir iteracijas; Scrum komandos atsakomybės vykdant projektą

    Programinės įrangos reikalavimų analizė

    Vartotojo poreikių nustatymas ir analizė; Vartotojo reikalavimų analizė kuriant iteracijos užduotis; Vartotojo poreikių ir reikalavimų analizavimas taikant baigtumo kriterijus

    Programinės įrangos atitikimas reikalavimams

    Programinės įrangos atitikimo reikalavimams nustatymas; Programinės įrangos atitikimo reikalavimams vertinimas

    Projekto eiga

    Projekto planavimas; Projekto darbų apimtys; Projekto fazės ir iteracijos; Projekto užbaigimas

    Projekto eigos valdymas

    Projekto darbų apimties nustatymas ir planavimas; Projektų darbų apimties skaičiavimas; Projekto darbų eigos sekimas ir valdymas; Projekto dinamika

    .NET programavimo aplinka

    IDE programavimo aplinkos funkcijos ir panaudojimo galimybės; IDE aplinkų diegimas (Visual Studio ar Visual Studio Code); Pagrindinės IDE aplinkos funkcijos

    IDE naudojimas projektuose

    Naujo projekto kūrimas naudojant IDE; Komandinis darbas naudojant IDE

    Komandinio darbų planavimo sistemos

    Pagrindiniai programinės įrangos kūrimo etapai; Sistemos (Jira ar ekvivalentiškos) funkcionalumas ir jos panaudojimo galimybės; Pagrindiniai sistemos aplinkos elementai

    Programavimo darbų vykdymo sekimas

    Projekto struktūros elementai (projektas, darbai, nuorodos); Užduotys ir jų elementai (darbų sukūrimas, planavimas, apimties nurodymas, sunaudoto ir likusio laiko užrašymas); Darbų priskyrimas atskiriems vartotojams, komentarų kūrimas, kitų sukurtų komentarų ir kodo pakeitimų peržiūra; Darbų užbaigimo valdymas; Paieška darbų planavimo sistemoje

    Išeities kodo saugyklos

    Išeities kodo saugyklų (Git ar ekvivalentiškos) pagrindinės funkcijos ir panaudojimo galimybės; Išeities kodo saugyklos konfigūravimas; Bazinės komandos (Clone, Commit, Merge); Šakų kūrimas ir valdymas

    Programinio kodo versijavimo vykdymas

    Naujo projekto sukūrimas ir esamo projekto administravimas; Kodo pataisymų eksportas

  4. Įvadas į darbo rinką 90 val.

    Įsivertinti ir realioje darbo vietoje demonstruoti įgytas kompetencijas. Susipažinti su būsimo darbo specifika ir adaptuotis realioje darbo vietoje. Įsivertinti asmenines integracijos į darbo rinką galimybes.

Dėstytojai

Vytautas Gaidys

Linkedin .NET
Full-Stack Senior .NET developer with a proven experience in development, optimization and maintenance of various size systems, including large XXL enterprise and government systems.

Datos ir kainos

  • Laikotarpis
    TBA
    Trukmė
    900 val.
    Laikas
    8 val. per dieną
    Kaina
    2400€. Galimas valstybės finansavimas

Registracija