Formali JavaScript modulinė programa
Programa skirta parengti kvalifikuotą darbuotoją, gebantį projektuoti ir kurti vartotojo kompiuteriuose, išmaniuosiuose telefonuose, planšetėse naudojamą programinę įrangą (angl. front-end), parengtą jungtis prie serverių sistemų, duomenų bazių, valdyti programavimo aplinką ir kūrimo procesą.
Apžvalga
Ką išmoksi?
Įgijęs kvalifikaciją asmuo galės dirbti jaunesniuoju JavaScript programuotoju informacinių ir ryšių technologijų sektoriaus verslo įmonėse, kitų sektorių organizacijų informacinių technologijų padaliniuose.
Kur pritaikysi?
Įgijęs kvalifikaciją asmuo galės dirbti jaunesniuoju JavaScript programuotoju informacinių ir ryšių technologijų sektoriaus verslo įmonėse, kitų sektorių organizacijų informacinių technologijų padaliniuose, kurti programinę įrangą parengtą jungtis prie serverių sistemų, duomenų bazių, valdyti programavimo aplinką ir kūrimo procesą.
Kur dirbsi?
Dirbama komandoje ir (arba) individualiai, galimas lankstus darbo grafikas, nuotolinis darbas. Jaunesnysis JavaScript programuotojas vykdo jam iš anksto suformuluotas ir pateiktas užduotis, savarankiškai fiksuoja ir pats tikrina savo darbo rezultatus, dirba ir bendrauja su kolegomis (kolegomis programuotojais, sistemų analitikais, testuotojais, priežiūros specialistais, projektų vadovais), keičiantis technologijoms nuolat atnaujina ir gilina žinias, ir tobulina savo įgūdžius.
Finansavimas

Neatidėk mokslų ateičiai!
CodeAcademy suteikia galimybę už mokslus mokėti išsimokėtinai. Dėl platesnės informacijos ir sąlygų kviečiame susisiekti.
Susisiekti
Valstybė gali finansuoti mokymus bei suteikti papildomas kompensacijas mokymosi laikotarpiu: mokymosi stipendiją ir už keliones į mokymo vietą ir atgal. Susisiekite ir sužinokite Jums skiriamas finansavimo galimybes.
PlačiauKarjeros planavimas
Workshop’ai
Asmeninės konsultacijos
Kiekvienam CodeAcademy studentui skiriamas individualus laikas, skiriamas padėti pasiruošti darbo pokalbiams su būsimu darbdaviu.
Apžvalga

Galimas Valstybės finansavimas
Valstybė gali finansuoti mokymus bei suteikti papildomas kompensacijas mokymosi laikotarpiu: mokymosi stipendiją ir už keliones į mokymo vietą ir atgal. Susisiekite ir sužinokite Jums skiriamas finansavimo galimybes.
Galite gauti finansavimą (šiuo metu suma siekia 1865€) ir padengti dalį 900 val. studijų kainos. Už papildomą 160 val. modulį galite atsiskaityti Jums patogiu būdu (835€).
Darbuotojams, kurie mokosi pagal formaliojo švietimo programas, pagal šias programas vykdančių švietimo tiekėjų pažymas suteikiamos mokymosi atostogos:
1) eiliniams egzaminams pasirengti ir laikyti – po tris kalendorines dienas kiekvienam egzaminui;
2) įskaitoms pasirengti ir laikyti – po dvi kalendorines dienas kiekvienai įskaitai;
3) laboratoriniams darbams atlikti ir konsultuotis – tiek dienų, kiek nustatyta mokymo planuose ir tvarkaraščiuose;
4) diplominiam (bakalauro, magistro) darbui ar daktaro disertacijai ar meno projektui baigti ir ginti – trisdešimt kalendorinių dienų;
5) valstybiniams (baigiamiesiems) egzaminams pasirengti ir laikyti – po šešias kalendorines dienas kiekvienam egzaminui.
Norėdami sužinoti daugiau apie Užimtumo tarnybos paramą mokymuisi, apsilankykite šiame puslapyje.
Norėdami sužinoti daugiau apie Užimtumo tarnybos finansuojamą profesinį mokymą apsilankykite šiame puslapyje.
Norėdami sužinoti, ar galite gauti finansavimą, kreipkitės į jums patogiausią Užimtumo tarnybos teritorinį skyrių.

Formali programa
Baigus šią mokymų programą bei išlaikius baigiamuosius egzaminus gausite formalaus profesinio švietimo diplomą.
Programos apimtis 50 kreditų. Būtinas vidurinis išsilavinimas.

Gyventojų pajamų mokesčio lengvata besimokantiems ir studijuojantiems asmenims

Metinis Microsoft Office paketas nemokamai
Kiekvienas studentas, lankantis CodeAcademy kursus 2021 m. dovanų gaus metinį Microsoft Office paketą, kurį panaudoti galės ne tik mokomajai medžiagai priimti ir apdoroti, bet ir individualiems tikslams.
Programa
Informacinių sistemų projektavimas ir kūrimas (JavaScript) 360 val.
Pagrindinės HTML kalbos žymės
Internetinis puslapis – kur jis yra, kaip jis patenka į naršyklę
Kas yra užklausa ir kokie failai sudaro internetinį puslapį
Kokie struktūriniai elementai sudaro HTML puslapį
Kas yra HTML žymė, kokia jos struktūra
Pagrindinės HTML žymėsHTML kalbos turinio žymės
Semantinės HTML žymės
Puslapio kūrimas HTML kalba
HTML formų žymės ir jų apdorojimasCSS pagrindai
Kas yra stilius ir kaip jį naudoti
Kodėl stiliai kaskadiniai? Pirmumo taisyklė ir specifiškumas
Kas yra selektorius ir kokios yra selektorių kategorijos
Pseudo klasės ir elementaiCSS tinklalapio maketo kūrimo technikos
CSS maketų kūrimo technikos ir moduliai
CSS3 ir Bootstrap karkasasSkaičiavimo sistemos
Skaičiavimo sistemų reikšmė mokslui, technikai ir skaitmeninei elektronikai
Įvairios skaičiavimo sistemos
Skaičiavimo sistemų skaičių išreiškimas ir atvirkštinis perėjimasInformacijos matavimo vienetai
Bitas, baitas
Informacijos kiekio apskaičiavimas
Informacijos perdavimo greitisLogikos mokslo pagrindai
Logikos principai
Logikos mokslo pagrindų taikymas programuojant (Boolean algebra, De Morgano taisyklė)Algoritmai ir algoritmavimas
Klasikiniai algoritmų tipai (iteratyvūs, rekursyvūs)
Dinaminis programavimas
Algoritmų rašymas
Duomenų struktūrų pagrindaiDizaino šablonai
Dizainų šablonų rūšys
Dažniausiai naudojami dizaino šablonaiDizaino šablonų taikymas
Dizaino šablonų parinkimas
Dizaino šablonų taikymas programuojantDaugiasluoksnė programų architektūra ir MVC struktūra
Daugiasluoksnės architektūros modelis, jo panaudojimo galimybės ir savybės
MVC architektūros modelis ir jo taikymas kuriant programinę įrangąPagrindiniai programavimo principai
Programavimo principų taikymas (SOLID, DRY, Separation of Concerns, code reuse)
Funkcinio programavimo principaiNodeJS ir Node Package Manager (NPM)
NodeJS ir NPM įrankiai
NodeJS aplinkos diegimas
Projekto sukūrimas naudojant Node Package ManagerNodeJS aplinkos konfigūravimas ir valdymas
Projekto package.json konfigūracijos failas ir jo struktūra
Projekto package-lock.json failas ir jo paskirtis
Projekto reikalaujami susieti paketai (dependencies), jų įrašymas ir naudojimas, versijavimas
NPM komandų trumpiniai (scripts)ESLint kodo tikrinimo įrankis
Supažindinimas su ESLint įrankiu
ESLint diegimas
ESLint konfigūracija
ESLint pritaikymas darbo aplinkai (IDE)Babel įrankio diegimas ir naudojimas
Supažindinimas su Babel įrankiu
Babel diegimas
Babel konfigūraciniai failai ir pagrindiniai nustatymai
Babel paleidimas ir komandinės eilutės komandosWebpack įrankio diegimas ir naudojimas
Supažindinimas su Webpack įrankiu
Webpack diegimas
Webpack konfigūraciniai failai ir pagrindiniai nustatymai
Webpack paleidimas ir komandinės eilutės komandos
Kodo transformavimas naudojant WebpackVykdomo kodo analizės įrankiai
Naudojimasis Chrome DevTools
HTML medžio (DOM) analizė
CSS koregavimas realiu laiku
Kodo greitaveikos analizės įrankiai (profiling, audits)Programos derinimas
Įvadas į kodo derinimą naudojant Chrome DevTools
Vykdomo kodo stabdymas ir analizavimas (breakpoints)
Vykdomo kodo stabdymas pagal nustatytas kondicijasSintaksė, gramatika, duomenų tipai
Esminiai sintaksės atributai ir ženklai
Kalbos gramatika ir raktažodžiai
Pagrindiniai duomenų tipai: String, Number, Boolean
Objekto aprašymas ir sintaksė
Masyvų aprašymas ir sintaksė
KintamiejiOperatoriai, salygos sakiniai
Priskyrimo operatoriai
Aritmetiniai operatoriai
Palyginimo operatoriai
Loginiai operatoriai
Operatoriai bitų operacijoms
Salygos sakiniai
Switch sakiniaiCiklai
While ciklas
For ciklai
..in ir for…of ciklaiObjektai
Paprastųjų objektų kūrimas
Prototipinių objektų sąvoka
Objektų išplėtimas
Objektų saugojimas kompiuterio atmintyje
ImmutabilityES6 standarto ypatumai
Skirtumai tarp let ir const raktažodžių
Arrow funkcijos
Paketų importavimas (import/export)
Destructors naudojimas
Paprastesnis objektų aprašas (Simplified Object Notations)
Template literals naudojimasIšeities kodo saugyklos
Išeities kodo saugyklų pagrindinės funkcijos ir panaudojimo galimybės
Išeities kodo saugyklos konfigūravimas
Bazinės komandos (Clone, Commit, Merge)
Šakų kūrimas ir valdymasPrograminio kodo versijavimo vykdymas
Naujo projekto sukūrimas ir esamo projekto administravimas
Kodo pataisymų eksportasFunkcijos
Funkcijos sukūrimas ir panaudojimas
Funkcijos sritis (scope)
Funkcijos kaip objektai
Funkcijos srities perkėlimas (binding)
Anoniminės funkcijos
IIFE (Immediately Invoked Function Expression)Standartinės JavaScript funkcijos
Matematinės funkcijos
Pagalbinės objektų funkcijosPagrindinės masyvų funkcijos
Find funkcija
Filter funkcija
Sort funkcija
Map funkcija
Reduce funkcijaObjektinis programavimas
Objekto sąvoka (klasė, objektas)
Enkapsuliacija
Paveldėjimas
PolimorfizmasKlasių instancijavimas ir metodai
Naujos klasės instancijos sukūrimas
Statiniai metodaiDarbas su JavaScript Document Object Model (DOM)
DOM elementų ieškojimas
Elementų manipuliacija
CSS pritaikymas elementams
DOM elementų įvykiai (events)NodeJS vykdymo aplinka
Supažindinimas su NodeJS
Standartinė įvestis/išvestis
Darbas su failų sistema
Komunikacija tinkle – serveris ir klientas
HTTP Web serverisExpress karkasas
Supažindinimas su Express karkasu
Kelių sukūrimas (routing)
Užklausų apdorojimas
Užklausų validacijaDuomenų bazės
Susipažinimas su duomenų bazėmis ir jų tipais
ORM pristatymas ir apžvalga
Susipažinimas su MongoDB
Duomenų saugojimas ir gavimas nadojant Mongoose įrankįPopuliarių karkasų palyginimas
React
Angular
jsReact karkasas
Supažindinimas su React karkasu
Darbo aplinkos paruošimas
React komponento sąvoka
Komponento kūrimo sintaksė
JSX sintaksė ir panašumai su HTML
Duomenų perdavimas su props
Aplikacijos puslapiavimas (Routing)
React lifecycle metodai
React komponentų duomenų saugykla (State)
DOM įvykiai (events) ir darbas su jais
Stateless Functional Components ir Higher-Order Components (HOC) naudojimasReikalavimų programinei įrangai formatai
Vartotojo pasakojimo reikalavimų formatas, jo panaudojimo sritys, galimybės ir apribojimai
Vartojimo atvejų formatasReikalavimų peržiūros procesas
Reikalavimų peržiūros žingsniai
Reikalavimų paruošimo rezultatai. Ready ir done kriterijai
Reikalavimuose apibūdintos programinės įrangos integravimas į ją naudojančios įmonės verslo procesusFunkciniai reikalavimai
Funkciniai kompiuterinės programos reikalavimai
Atitikimo funkciniams reikalavimams nustatymasNefunkciniai reikalavimai
Nefunkciniai (techniniai, saugos) kompiuterinės programos reikalavimai
Atitikimo nefunkciniams reikalavimams nustatymasTestavimo principai
Testavimo svarba ir nauda kuriant programinę įrangą
Test Driven Development (TDD) principai
Testų rūšys ir jų palyginimasModulių (unit) testavimas
Modulių testavimo įrankių diegimas ir konfigūracija
Įrankių valdymas ir komandinė eilutė
Įrankių funkcijos ir panaudojimas (API)
Testų rašymasPilnas (End-to-end) testavimas
Pilno testavimo įrankių diegimas ir konfigūracija
Įrankių valdymas ir komandinė eilutė
Įrankių funkcijos ir panaudojimas (API)
Testų rašymasNesudėtingų duomenų bazių projektavimas ir kūrimas 180 val.
Įvadas į DBVS ir SQL kalbą
DBVS sąvokos bei taikymo galimybės (reliacinės duomenų bazės, SQL kalba, SQL sakinių tipai)
Koreguoti duomenų bazę naudojant komandas insert, select, update ir deleteDuomenų bazių projektavimas (CREATE TABLE sakinys, duomenų normalizavimas)
Reliacinis duomenų modeliavimas, norminės formos (pirma, antra, trečia, Boyce-Codd, ketvirta)CREATE TABLE sakinys, pagrindiniai duomenų tipai. Pirminis ir išorinis raktai, indeksai. Unique indeksai
ACID suderinamumas ir palyginimas su reliacinėmis DB
ACID ir BASE transakcijosSkirtumai tarp NoSQL ir reliacinių duomenų bazių
NoSQL duomenų bazių tipai ir jų savybės
Key-Value DB tipas
Document DB tipas
Column family
Graph DB tipasNoSQL duomenų bazių valdymas
Užklausų vykdymas
Optimizacijos technikosDBVS diegimas
DBVS (H2, MySQL, T-SQL) diegimas tarnybinėje stotyjeDBVS administravimas
DBVS (H2, MySQL, T-SQL) administravimas naudojant pagrindines jos funkcijasDuomenų išrinkimas naudojant SQL select sakinį ir pagrindinius select elementus
Duomenų išrinkimas pagal nurodytas sąlygas, įskaitant sudėtingesnius sąlyginio išrinkimo (where) atvejus (and, or)
Distinct funkcija
Duomenų rikiavimas panaudojant order by
Duomenų agregavimas panaudojant funkcijas min, max, sum, avg, count
Duomenų grupavimas, naudojant group by
Sakinių kūrimas naudojant havingDuomenų išrinkimas naudojant sąryšius (SQL select su join)
Lentelių duomenų jungimo būdai
Paprasta Dekarto sandauga
Join sakinio variantaiProgramavimo aplinkos ir kūrimo proceso valdymas 270 val.
Serveriai ir jų operacinės sistemos
Serverių pagrindinės funkcijos, paskirtis ir panaudojimo galimybės
Baziniai operacinės sistemos veikimo principai bei panaudojimo galimybėsServerio operacinės sistemos diegimas
Virtualizacijos tipai, naudojimas
Virtualizacijos įrankiai
Operacinės sistemos diegimas ir konfigūravimas virtualioje aplinkojeBazinis serverio operacinės sistemos funkcionalumas
Bylų sistema
Tinklo resursai
Pagrindiniai operacinės sistemos katalogai ir jų turinio administravimas
Saugumo grupių ir vartotojų administravimasPrograminiai paketai
Programinių paketų koncepcija
Programinių paketų valdymo sistemos
Programinių paketų priklausomybės
Programinių paketų diegimas, konfigūravimas ir valdymasPrograminių paketų repozitorijos
Programinių paketų repozitorijos
Programinių paketų repozitorijų konfigūravimas ir valdymas
Programinių paketų papildomų repozitorijų konfigūravimas ir valdymasWeb serverio aplinka operacinėje sistemoje
Web serverio pagrindinės funkcijos ir savybės
Web serverio diegimas ir konfigūravimas
Web serverio apsaugaWeb serverio naudojimas
Statinių tinklapių viešinimas naudojant Web serverį
Dinaminių tinklapių viešinimas naudojant Web serverįScrum procesas
Scrum metodologija
Scrum proceso vaidmenys
Scrum proceso dokumentai
Scrum proceso fazės ir iteracijosScrum proceso komandos narių atsakomybės
Scrum procesas ir jo poveikis dirbant komandoje
Scrum projekto planavimas naudojant fazes ir iteracijas
Scrum komandos atsakomybės vykdant projektąPrograminės įrangos reikalavimų analizė
Vartotojo poreikių nustatymas ir analizė
Vartotojo reikalavimų analizė kuriant iteracijos užduotis
Vartotojo poreikių ir reikalavimų analizavimas taikant baigtumo kriterijusPrograminės įrangos atitikimas reikalavimams
Programinės įrangos atitikimo reikalavimams nustatymas
Programinės įrangos atitikimo reikalavimams vertinimasProjekto eiga
Projekto planavimas
Projekto darbų apimtys
Projekto fazės ir iteracijos
Projekto užbaigimasProjekto eigos valdymas
Projekto darbų apimties nustatymas ir planavimas
Projektų darbų apimties skaičiavimas
Projekto darbų eigos sekimas ir valdymas
Projekto dinamikaJavascript programavimo aplinka
JavaScript IDE programavimo aplinkos funkcijos ir panaudojimo galimybės
IDE aplinkų diegimas
Pagrindinės IDE aplinkos funkcijosIDE naudojimas projektuose
Naujo projekto kūrimas naudojant IDE
Komandinis darbas naudojant IDEKomandinio darbų planavimo sistemos
Pagrindiniai programinės įrangos kūrimo etapai
Sistemos funkcionalumas ir jos panaudojimo galimybės
Pagrindiniai sistemos aplinkos elementaiProgramavimo darbų vykdymo sekimas
Projekto struktūros elementai (projektas, darbai, nuorodos)
Užduotys ir jų elementai (darbų sukūrimas, planavimas, apimties nurodymas, sunaudoto ir likusio laiko užrašymas)
Darbų priskyrimas atskiriems vartotojams, komentarų kūrimas, kitų sukurtų komentarų ir kodo pakeitimų peržiūra
Darbų užbaigimo valdymas
Paieška darbų planavimo sistemojeĮvadas į darbo rinką 90 val.
Įsivertinti ir realioje darbo vietoje demonstruoti įgytas kompetencijas. Susipažinti su būsimo darbo specifika ir adaptuotis realioje darbo vietoje. Įsivertinti asmenines integracijos į darbo rinką galimybes.
Pasirenkamas karkasas 160 val.