Formali JavaScript modulinė programa

Programa skirta parengti kvalifikuotą darbuotoją, gebantį projektuoti ir kurti vartotojo kompiuteriuose, išmaniuosiuose telefonuose, planšetėse naudojamą programinę įrangą (angl. front-end), parengtą jungtis prie serverių sistemų, duomenų bazių, valdyti programavimo aplinką ir kūrimo procesą.

Apžvalga

Ką išmoksi?

Įgijęs kvalifikaciją asmuo galės dirbti jaunesniuoju JavaScript programuotoju informacinių ir ryšių technologijų sektoriaus verslo įmonėse, kitų sektorių organizacijų informacinių technologijų padaliniuose.

Kur pritaikysi?

Įgijęs kvalifikaciją asmuo galės dirbti jaunesniuoju JavaScript programuotoju informacinių ir ryšių technologijų sektoriaus verslo įmonėse, kitų sektorių organizacijų informacinių technologijų padaliniuose, kurti programinę įrangą parengtą jungtis prie serverių sistemų, duomenų bazių, valdyti programavimo aplinką ir kūrimo procesą.

Kur dirbsi?

Dirbama komandoje ir (arba) individualiai, galimas lankstus darbo grafikas, nuotolinis darbas. Jaunesnysis JavaScript programuotojas vykdo jam iš anksto suformuluotas ir pateiktas užduotis, savarankiškai fiksuoja ir pats tikrina savo darbo rezultatus, dirba ir bendrauja su kolegomis (kolegomis programuotojais, sistemų analitikais, testuotojais, priežiūros specialistais, projektų vadovais), keičiantis technologijoms nuolat atnaujina ir gilina žinias, ir tobulina savo įgūdžius.

Finansavimas

Neatidėk mokslų ateičiai!

CodeAcademy suteikia galimybę už mokslus mokėti išsimokėtinai. Dėl platesnės informacijos ir sąlygų kviečiame susisiekti.

Susisiekti

Valstybė gali finansuoti mokymus bei suteikti papildomas kompensacijas mokymosi laikotarpiu: mokymosi stipendiją ir už keliones į mokymo vietą ir atgal. Susisiekite ir sužinokite Jums skiriamas finansavimo galimybes.

Plačiau

Karjeros planavimas

Workshop’ai

CodeAcademy tikslas yra ne tik suteikti žinių, tačiau ir padėti Jums persikvalifikuoti. Siekiant geriausių rezultatų Studijų studentams organizuojame 3 dalių karjeros dirbtuves, kuriuose analizuojame rinką bei Lietuvoje veikiančias įmones ir planuojame karjerą.
  • CV/Linkedin
  • Portfolio
  • Rinkos analizė

Asmeninės konsultacijos

Kiekvienam CodeAcademy studentui skiriamas individualus laikas, skiriamas padėti pasiruošti darbo pokalbiams su būsimu darbdaviu.

Įsidarbinimo galimybės

Apžvalga

Galimas Valstybės finansavimas

Valstybė gali finansuoti mokymus bei suteikti papildomas kompensacijas mokymosi laikotarpiu: mokymosi stipendiją ir už keliones į mokymo vietą ir atgal. Susisiekite ir sužinokite Jums skiriamas finansavimo galimybes.

Galite gauti finansavimą (šiuo metu suma siekia 1865€) ir padengti dalį 900 val. studijų kainos. Už papildomą 160 val. modulį galite atsiskaityti Jums patogiu būdu (835€). 

Darbuotojams, kurie mokosi pagal formaliojo švietimo programas, pagal šias programas vykdančių švietimo tiekėjų pažymas suteikiamos mokymosi atostogos:
1) eiliniams egzaminams pasirengti ir laikyti – po tris kalendorines dienas kiekvienam egzaminui;
2) įskaitoms pasirengti ir laikyti – po dvi kalendorines dienas kiekvienai įskaitai;
3) laboratoriniams darbams atlikti ir konsultuotis – tiek dienų, kiek nustatyta mokymo planuose ir tvarkaraščiuose;
4) diplominiam (bakalauro, magistro) darbui ar daktaro disertacijai ar meno projektui baigti ir ginti – trisdešimt kalendorinių dienų;
5) valstybiniams (baigiamiesiems) egzaminams pasirengti ir laikyti – po šešias kalendorines dienas kiekvienam egzaminui.

 

Norėdami sužinoti daugiau apie Užimtumo tarnybos paramą mokymuisi, apsilankykite šiame puslapyje.

Norėdami sužinoti daugiau apie Užimtumo tarnybos finansuojamą profesinį mokymą apsilankykite šiame puslapyje.

Norėdami sužinoti, ar galite gauti finansavimą, kreipkitės į jums patogiausią Užimtumo tarnybos teritorinį skyrių.

Formali programa

Baigus šią mokymų programą bei išlaikius baigiamuosius egzaminus gausite formalaus profesinio švietimo diplomą.

Programos apimtis 50 kreditų. Būtinas vidurinis išsilavinimas.

Gyventojų pajamų mokesčio lengvata besimokantiems ir studijuojantiems asmenims

Už kokias studijas sumokėtoms įmokoms taikoma lengvata?
Studijas pagal laipsnio nesuteikiančias studijų programas, kurias baigus įsigyjama pirma profesinė kvalifikacija.
Už kokį profesinį mokymą sumokėtoms įmokoms taikoma lengvata?
Lengvata taikoma įmokoms, sumokėtoms Lietuvos ar užsienio valstybės profesinio mokymo teikėjui už formalųjį profesinį mokymą, kurį baigęs gyventojas įgys pirmą kvalifikaciją, arba neformalųjį profesinį mokymą, kai nuolatiniam Lietuvos gyventojui baigus šį mokymą suteikiama kvalifikacija ir tai yra pirma jo įgyta kvalifikacija.
Įsidėmėtina. Besimokantysis ar studijuojantysis negali pasinaudoti lengvata, kai negauna jokių pajamų, gauna nepakankamai apmokestinamųjų pajamų, gauna tik neapmokestinamąsias pajamas, gauna pajamas tik iš veiklos pagal verslo liudijimą ir/ar gauna pajamas, apmokestinamas 5 proc. pajamų mokesčio tarifu.

Programa

  1. Informacinių sistemų projektavimas ir kūrimas (JavaScript) 360 val.

    Pagrindinės HTML kalbos žymės
    Internetinis puslapis – kur jis yra, kaip jis patenka į naršyklę
    Kas yra užklausa ir kokie failai sudaro internetinį puslapį
    Kokie struktūriniai elementai sudaro HTML puslapį
    Kas yra HTML žymė, kokia jos struktūra
    Pagrindinės HTML žymės

    HTML kalbos turinio žymės
    Semantinės HTML žymės
    Puslapio kūrimas HTML kalba
    HTML formų žymės ir jų apdorojimas

    CSS pagrindai
    Kas yra stilius ir kaip jį naudoti
    Kodėl stiliai kaskadiniai? Pirmumo taisyklė ir specifiškumas
    Kas yra selektorius ir kokios yra selektorių kategorijos
    Pseudo klasės ir elementai

    CSS tinklalapio maketo kūrimo technikos

    CSS maketų kūrimo technikos ir moduliai
    CSS3 ir Bootstrap karkasas

    Skaičiavimo sistemos
    Skaičiavimo sistemų reikšmė mokslui, technikai ir skaitmeninei elektronikai
    Įvairios skaičiavimo sistemos
    Skaičiavimo sistemų skaičių išreiškimas ir atvirkštinis perėjimas

    Informacijos matavimo vienetai
    Bitas, baitas
    Informacijos kiekio apskaičiavimas
    Informacijos perdavimo greitis

    Logikos mokslo pagrindai
    Logikos principai
    Logikos mokslo pagrindų taikymas programuojant (Boolean algebra, De Morgano taisyklė)

    Algoritmai ir algoritmavimas
    Klasikiniai algoritmų tipai (iteratyvūs, rekursyvūs)
    Dinaminis programavimas
    Algoritmų rašymas
    Duomenų struktūrų pagrindai

    Dizaino šablonai
    Dizainų šablonų rūšys
    Dažniausiai naudojami dizaino šablonai

    Dizaino šablonų taikymas
    Dizaino šablonų parinkimas
    Dizaino šablonų taikymas programuojant

    Daugiasluoksnė programų architektūra ir MVC struktūra
    Daugiasluoksnės architektūros modelis, jo panaudojimo galimybės ir savybės
    MVC architektūros modelis ir jo taikymas kuriant programinę įrangą

    Pagrindiniai programavimo principai
    Programavimo principų taikymas (SOLID, DRY, Separation of Concerns, code reuse)
    Funkcinio programavimo principai

    NodeJS ir Node Package Manager (NPM)
    NodeJS ir NPM įrankiai
    NodeJS aplinkos diegimas
    Projekto sukūrimas naudojant Node Package Manager

    NodeJS aplinkos konfigūravimas ir valdymas
    Projekto package.json konfigūracijos failas ir jo struktūra
    Projekto package-lock.json failas ir jo paskirtis
    Projekto reikalaujami susieti paketai (dependencies), jų įrašymas ir naudojimas, versijavimas
    NPM komandų trumpiniai (scripts)

    ESLint kodo tikrinimo įrankis
    Supažindinimas su ESLint įrankiu
    ESLint diegimas
    ESLint konfigūracija
    ESLint pritaikymas darbo aplinkai (IDE)

    Babel įrankio diegimas ir naudojimas
    Supažindinimas su Babel įrankiu
    Babel diegimas
    Babel konfigūraciniai failai ir pagrindiniai nustatymai
    Babel paleidimas ir komandinės eilutės komandos

    Webpack įrankio diegimas ir naudojimas
    Supažindinimas su Webpack įrankiu
    Webpack diegimas
    Webpack konfigūraciniai failai ir pagrindiniai nustatymai
    Webpack paleidimas ir komandinės eilutės komandos
    Kodo transformavimas naudojant Webpack

    Vykdomo kodo analizės įrankiai
    Naudojimasis Chrome DevTools
    HTML medžio (DOM) analizė
    CSS koregavimas realiu laiku
    Kodo greitaveikos analizės įrankiai (profiling, audits)

    Programos derinimas
    Įvadas į kodo derinimą naudojant Chrome DevTools
    Vykdomo kodo stabdymas ir analizavimas (breakpoints)
    Vykdomo kodo stabdymas pagal nustatytas kondicijas

    Sintaksė, gramatika, duomenų tipai
    Esminiai sintaksės atributai ir ženklai
    Kalbos gramatika ir raktažodžiai
    Pagrindiniai duomenų tipai: String, Number, Boolean
    Objekto aprašymas ir sintaksė
    Masyvų aprašymas ir sintaksė
    Kintamieji

    Operatoriai, salygos sakiniai
    Priskyrimo operatoriai
    Aritmetiniai operatoriai
    Palyginimo operatoriai
    Loginiai operatoriai
    Operatoriai bitų operacijoms
    Salygos sakiniai
    Switch sakiniai

    Ciklai
    While ciklas
    For ciklai
    ..in ir for…of ciklai

    Objektai
    Paprastųjų objektų kūrimas
    Prototipinių objektų sąvoka
    Objektų išplėtimas
    Objektų saugojimas kompiuterio atmintyje
    Immutability

    ES6 standarto ypatumai
    Skirtumai tarp let ir const raktažodžių
    Arrow funkcijos
    Paketų importavimas (import/export)
    Destructors naudojimas
    Paprastesnis objektų aprašas (Simplified Object Notations)
    Template literals naudojimas

    Išeities kodo saugyklos
    Išeities kodo saugyklų pagrindinės funkcijos ir panaudojimo galimybės
    Išeities kodo saugyklos konfigūravimas
    Bazinės komandos (Clone, Commit, Merge)
    Šakų kūrimas ir valdymas

    Programinio kodo versijavimo vykdymas
    Naujo projekto sukūrimas ir esamo projekto administravimas
    Kodo pataisymų eksportas

    Funkcijos
    Funkcijos sukūrimas ir panaudojimas
    Funkcijos sritis (scope)
    Funkcijos kaip objektai
    Funkcijos srities perkėlimas (binding)
    Anoniminės funkcijos
    IIFE (Immediately Invoked Function Expression)

    Standartinės JavaScript funkcijos
    Matematinės funkcijos
    Pagalbinės objektų funkcijos

    Pagrindinės masyvų funkcijos
    Find funkcija
    Filter funkcija
    Sort funkcija
    Map funkcija
    Reduce funkcija

    Objektinis programavimas
    Objekto sąvoka (klasė, objektas)
    Enkapsuliacija
    Paveldėjimas
    Polimorfizmas

    Klasių instancijavimas ir metodai
    Naujos klasės instancijos sukūrimas
    Statiniai metodai

    Darbas su JavaScript Document Object Model (DOM)
    DOM elementų ieškojimas
    Elementų manipuliacija
    CSS pritaikymas elementams
    DOM elementų įvykiai (events)

    NodeJS vykdymo aplinka
    Supažindinimas su NodeJS
    Standartinė įvestis/išvestis
    Darbas su failų sistema
    Komunikacija tinkle – serveris ir klientas
    HTTP Web serveris

    Express karkasas
    Supažindinimas su Express karkasu
    Kelių sukūrimas (routing)
    Užklausų apdorojimas
    Užklausų validacija

    Duomenų bazės
    Susipažinimas su duomenų bazėmis ir jų tipais
    ORM pristatymas ir apžvalga
    Susipažinimas su MongoDB
    Duomenų saugojimas ir gavimas nadojant Mongoose įrankį

    Populiarių karkasų palyginimas
    React
    Angular
    js

    React karkasas
    Supažindinimas su React karkasu
    Darbo aplinkos paruošimas
    React komponento sąvoka
    Komponento kūrimo sintaksė
    JSX sintaksė ir panašumai su HTML
    Duomenų perdavimas su props
    Aplikacijos puslapiavimas (Routing)
    React lifecycle metodai
    React komponentų duomenų saugykla (State)
    DOM įvykiai (events) ir darbas su jais
    Stateless Functional Components ir Higher-Order Components (HOC) naudojimas

    Reikalavimų programinei įrangai formatai
    Vartotojo pasakojimo reikalavimų formatas, jo panaudojimo sritys, galimybės ir apribojimai
    Vartojimo atvejų formatas

    Reikalavimų peržiūros procesas
    Reikalavimų peržiūros žingsniai
    Reikalavimų paruošimo rezultatai. Ready ir done kriterijai
    Reikalavimuose apibūdintos programinės įrangos integravimas į ją naudojančios įmonės verslo procesus

    Funkciniai reikalavimai
    Funkciniai kompiuterinės programos reikalavimai
    Atitikimo funkciniams reikalavimams nustatymas

    Nefunkciniai reikalavimai
    Nefunkciniai (techniniai, saugos) kompiuterinės programos reikalavimai
    Atitikimo nefunkciniams reikalavimams nustatymas

    Testavimo principai
    Testavimo svarba ir nauda kuriant programinę įrangą
    Test Driven Development (TDD) principai
    Testų rūšys ir jų palyginimas

    Modulių (unit) testavimas
    Modulių testavimo įrankių diegimas ir konfigūracija
    Įrankių valdymas ir komandinė eilutė
    Įrankių funkcijos ir panaudojimas (API)
    Testų rašymas

    Pilnas (End-to-end) testavimas
    Pilno testavimo įrankių diegimas ir konfigūracija
    Įrankių valdymas ir komandinė eilutė
    Įrankių funkcijos ir panaudojimas (API)
    Testų rašymas

  2. Nesudėtingų duomenų bazių projektavimas ir kūrimas 180 val.

    Įvadas į DBVS ir SQL kalbą
    DBVS sąvokos bei taikymo galimybės (reliacinės duomenų bazės, SQL kalba, SQL sakinių tipai)
    Koreguoti duomenų bazę naudojant komandas insert, select, update ir delete

    Duomenų bazių projektavimas (CREATE TABLE sakinys, duomenų normalizavimas)
    Reliacinis duomenų modeliavimas, norminės formos (pirma, antra, trečia, Boyce-Codd, ketvirta)

    CREATE TABLE sakinys, pagrindiniai duomenų tipai. Pirminis ir išorinis raktai, indeksai. Unique indeksai

    ACID suderinamumas ir palyginimas su reliacinėmis DB

    ACID ir BASE transakcijosSkirtumai tarp NoSQL ir reliacinių duomenų bazių

    NoSQL duomenų bazių tipai ir jų savybės
    Key-Value DB tipas
    Document DB tipas
    Column family
    Graph DB tipas

    NoSQL duomenų bazių valdymas
    Užklausų vykdymas
    Optimizacijos technikos

    DBVS diegimas
    DBVS (H2, MySQL, T-SQL) diegimas tarnybinėje stotyje

    DBVS administravimas
    DBVS (H2, MySQL, T-SQL) administravimas naudojant pagrindines jos funkcijas

    Duomenų išrinkimas naudojant SQL select sakinį ir pagrindinius select elementus
    Duomenų išrinkimas pagal nurodytas sąlygas, įskaitant sudėtingesnius sąlyginio išrinkimo (where) atvejus (and, or)
    Distinct funkcija
    Duomenų rikiavimas panaudojant order by
    Duomenų agregavimas panaudojant funkcijas min, max, sum, avg, count
    Duomenų grupavimas, naudojant group by
    Sakinių kūrimas naudojant having

    Duomenų išrinkimas naudojant sąryšius (SQL select su join)
    Lentelių duomenų jungimo būdai
    Paprasta Dekarto sandauga
    Join sakinio variantai

  3. Programavimo aplinkos ir kūrimo proceso valdymas 270 val.

    Serveriai ir jų operacinės sistemos
    Serverių pagrindinės funkcijos, paskirtis ir panaudojimo galimybės
    Baziniai operacinės sistemos veikimo principai bei panaudojimo galimybės

    Serverio operacinės sistemos diegimas
    Virtualizacijos tipai, naudojimas
    Virtualizacijos įrankiai
    Operacinės sistemos diegimas ir konfigūravimas virtualioje aplinkoje

    Bazinis serverio operacinės sistemos funkcionalumas
    Bylų sistema
    Tinklo resursai
    Pagrindiniai operacinės sistemos katalogai ir jų turinio administravimas
    Saugumo grupių ir vartotojų administravimas

    Programiniai paketai
    Programinių paketų koncepcija
    Programinių paketų valdymo sistemos
    Programinių paketų priklausomybės
    Programinių paketų diegimas, konfigūravimas ir valdymas

    Programinių paketų repozitorijos
    Programinių paketų repozitorijos
    Programinių paketų repozitorijų konfigūravimas ir valdymas
    Programinių paketų papildomų repozitorijų konfigūravimas ir valdymas

    Web serverio aplinka operacinėje sistemoje
    Web serverio pagrindinės funkcijos ir savybės
    Web serverio diegimas ir konfigūravimas
    Web serverio apsauga

    Web serverio naudojimas
    Statinių tinklapių viešinimas naudojant Web serverį
    Dinaminių tinklapių viešinimas naudojant Web serverį

    Scrum procesas
    Scrum metodologija
    Scrum proceso vaidmenys
    Scrum proceso dokumentai
    Scrum proceso fazės ir iteracijos

    Scrum proceso komandos narių atsakomybės
    Scrum procesas ir jo poveikis dirbant komandoje
    Scrum projekto planavimas naudojant fazes ir iteracijas
    Scrum komandos atsakomybės vykdant projektą

    Programinės įrangos reikalavimų analizė
    Vartotojo poreikių nustatymas ir analizė
    Vartotojo reikalavimų analizė kuriant iteracijos užduotis
    Vartotojo poreikių ir reikalavimų analizavimas taikant baigtumo kriterijus

    Programinės įrangos atitikimas reikalavimams
    Programinės įrangos atitikimo reikalavimams nustatymas
    Programinės įrangos atitikimo reikalavimams vertinimas

    Projekto eiga
    Projekto planavimas
    Projekto darbų apimtys
    Projekto fazės ir iteracijos
    Projekto užbaigimas

    Projekto eigos valdymas
    Projekto darbų apimties nustatymas ir planavimas
    Projektų darbų apimties skaičiavimas
    Projekto darbų eigos sekimas ir valdymas
    Projekto dinamika

    Javascript programavimo aplinka
    JavaScript IDE programavimo aplinkos funkcijos ir panaudojimo galimybės
    IDE aplinkų diegimas
    Pagrindinės IDE aplinkos funkcijos

    IDE naudojimas projektuose
    Naujo projekto kūrimas naudojant IDE
    Komandinis darbas naudojant IDE

    Komandinio darbų planavimo sistemos
    Pagrindiniai programinės įrangos kūrimo etapai
    Sistemos funkcionalumas ir jos panaudojimo galimybės
    Pagrindiniai sistemos aplinkos elementai

    Programavimo darbų vykdymo sekimas
    Projekto struktūros elementai (projektas, darbai, nuorodos)
    Užduotys ir jų elementai (darbų sukūrimas, planavimas, apimties nurodymas, sunaudoto ir likusio laiko užrašymas)
    Darbų priskyrimas atskiriems vartotojams, komentarų kūrimas, kitų sukurtų komentarų ir kodo pakeitimų peržiūra
    Darbų užbaigimo valdymas
    Paieška darbų planavimo sistemoje

  4. Įvadas į darbo rinką 90 val.

    Įsivertinti ir realioje darbo vietoje demonstruoti įgytas kompetencijas. Susipažinti su būsimo darbo specifika ir adaptuotis realioje darbo vietoje. Įsivertinti asmenines integracijos į darbo rinką galimybes.

Datos ir kainos

  • Laikotarpis
    rugsėjo 14 d. – vasario 24d.
    Trukmė
    900 val. + 160 val.
    Laikas
    8 val. per dieną
    Kaina
    2700€. Galimas dalinis finansavimas

Registracija