Interneto rinkodaros mokymai

Kurso informacija

Šį kursų paketą sudaro keturios mokymų dalys: SEO mokymai su V. Sapranavičiumi, Google AdWords bei Google Analytics su G. Boguslausku ir Facebook mokymai su D. Širvinsku.

 

Mokymai orientuoti į įmones ir jų darbuotojus.

Vasario 20d. pirmadienis 8 -14val. Adwords (6h)
Vasario 21d. antradienis 8 -14val. Analytics (6h)
Vasario 22d. trečiadienis 8 -14val. SEO (6h)
Vasario 23d. ketvirtadienis 8 -10val. SEO (2h) 10h-14val. FB (4h)
Vasario 24d. penktadienis 8 -12val. FB (4h)

Kaina: 450€

Mokymų trukmė: 26 valandos (SEO – 8val., Google Adwords – 6val., Google Analytics – 6val., Facebook – 6 val.)

 

Mokymų programos:

SEO mokymai

SEO (angl. Search Engine Optimization)  tai procesas, kurio metu interneto svetainė yra pritaikoma taip, kad interneto paieškos sistemos ją rastų lengviau ir paieškos rezultatuose, pagal tam tikrus raktažodius, rodytų kaip įmanoma aukščiau.SEO svarbu visiems, norintiems būti randamiems bei pastebėtiems. Šiais laikais dažniausiai informacijos yra ieškoma internete, nepakeičiamas įrankis informacijai rasti yra paieškos sistemos, tokios kaip Google, Yahoo, Bing bei Yandex. Šiuolaikiniai vartotojai yra tingūs – statistiškai 95% vartotojų neatidaro antro Google paieškos rezultatų lango, todėl SEO yra ypatingai svarbus daugumai verslų.

Trukmė: 8 val., kursus ves Vladas Sapranavičius.

Programa:

  • Kodėl svarbu išmanyti SEO?
  • Kaip Google supranta apie ką jūsų puslapis?
  • Kodėl vienus puslapius paieškos rezultatuose pateikia aukščiau, o kitus žemiau?
  • Kas yra vidinis ir išorinis SEO? Kuris reikalingesnis?
  • Pagrindiniai vidinio ir išorinio SEO faktoriai
  • Kaip suskaičiuoti organinio srauto lankytojus ir jų teikiamą naudą?
  • Kaip automatizuotai sekti norimų raktažodžių pozicijas?
  • Search Console
  • Įrankiai SEO specialistams
  • Domeno autoritetas
  • Interneto rinkodaros strategijos paremtos SEO
  • Turinio kokybė
  • Google Keyword Planner įrankis
  • Išorinio SEO strategijos
  • Vertingiausių nuorodų analizė
  • Nuorodų rūšys ir anchor text
  • Kaip pasamdyti SEO agentūrą
  • Kopijuotas turinys
  • Nukreipimai 301
  • White Hat, Grey Hat ir Black Hat SEO skirtumai
  • Savo tinklapio auditas
  • Raktažodžių tyrimas
  • Konkurentų tinklapių tyrimai
  • Raktažodžių naudojimas tekste
  • Tinklapio architektūra
  • Nukreipimo puslapio architektūra
  • Anchor text vidinėse nuorodose
  • 301 nukreipimas, klaidų aptikimas
  • Tekstai meta žymose, H taguose ir URL
  • txt ir sitemap
  • Paveikslėlių ALT tekstai
  • Tinklapių parsisiuntimo greitis
  • Atšokimo rodiklio svarba
  • Socialiniai signalai
  • Pritaikymas mobiliems įrenginiams
  • Duomenų žymėjimas per GWT
  • Neveikiančios nuorodos
  • Kiti tinklapio „higieniniai faktoriai“
  • Išorinio SEO strategijos
  • Nuorodų anchor text sklaida ir parinkimas
  • Nuorodų gavimo būdai

 

 

Google Adwords mokymai

 

Google AdWords yra priemonė lankytojų srautams nusipirkti. Pastaruosius kelis metus AdWords pateikė itin daug naujų sprendimų kaip potencialiems lankytojams būtų galima pasiūlyti savo prekę ar paslaugą.

Per šiuos kursus bus pristatyti ir apžvelgti visi galimi AdWords reklamos srauto pirkimo būdai, nepilstant iš tuščio į kiaurą ieškant „geriausio raktažodžio“. Išduosime paslaptį ir pasakysime dar prieš mokymus, jog visi raktažodžiai yra geri, ir jo paieškos nėra jau tokios prasmingos, kaip įsivyravusi opinija. Žinoma, į klausimą kuris raktažodis geras Jūsų verslui mes atsakysime.

 

Mokymų trukmė – 6 val., kursus ves Gediminas Boguslauskas

 

Programa:

  • Klasikinė, dinaminė paieška ir remarketingas (pakartotinė rinkodara) paieškoje
  • Vaizdinė reklama ir Gmail
  • Pakartotinė rinkodara
  • Youtube reklama
  • Reklamos plėtiniai
  • Pagrindinės AdWords sąvokos ir ataskaitos
  • Klausimai ir atsakymai

 

Google Analytics mokymai

 

Google Analytics yra visos rinkodaros „veidrodis“. Šiuo metu Analytics įrankio yra dvi versijos, nemokama ir mokama. Mokamos, t.y. Analytics360 versijos kaina yra 150.000$ per metus vienam domenui. Mūsų mokymų programa apima tik nemokamos Analytics versijos galimybes.

Per šiuos kursus be abejo sužinosite kaip stebėti lankytojų srautus ir elgseną svetainėje. Kaip identifikuoti svetainės efektyvumą ir sužinoti ROI (investicijų grąžą). Bet viso ko pradžia ir visų svarbiausia yra teisingas duomenų kaupimas ir žinojimas, jog duomenys yra kaupiami nepriekaištingai. Todėl mokymų pirmoji dalis bus apie teisingą Analytics kodo įdiegimą, su tuo susijusias grėsmes ir gerąsias praktikas.

 

Mokymų trukmė – 6 val., kursus ves Gediminas Boguslauskas.

Programa:

  • Analytics kodo pilnas paruošimas duomenų kaupimui
  • Kiti galimi įrankiai svetainės lankytojų duomenų kaupimui, kurių nesuteikia Analytics
  • Pagrindinės Analytics sąvokos ir ataskaitos
  • Ataskaitų šablonai
  • Interpretavimo galimybės
  • Tikslų nustatymas ir jų integravimas į analytics
  • Segmentavimas
  • Skirtingi konversijų ataskaitų modeliai
  • Klausimai ir atsakymai

 

 

Facebook mokymai

 

Komunikacija socialiniuose tinkluose yra sudėtingesnis dalykas, nei gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Šis darbas reikalauja daug įgūdžių, todėl šiuose mokymuose pasidalinsime geriausia savo patirtimi kaip pritraukti naujų klientų ir palaikyti ryšį su esamais, kaip Facebook’ą panaudoti pardavimams ir kaip patraukliai pateikti produktą ar paslaugas. Baigę šiuos mokymus puikiai išmanysite pagrindinius Facebook įrankius ir būsite pasirengę tolimesniems mokymams.

 

Mokymų trukmė – 6 valandos, kursus ves Domantas Širvinskas.

 

Mokymų programa:

  • Komunikacijos Facebook’e strategijos suformulavimas (+ praktinė užduotis)
  • Tinkamo turinio sukūrimas, jo planavimas (+ praktinė užduotis)
  • Facebook’o techninės galimybės: žinučių tipai, live transliacijos, renginiai, fanų auginimo metodai, kaip pasiekti užsieniečius
  • Klientų aptarnavimas per Facebook’ą
  • Reklama: užsakymo procesas, reklamų tipai, auditorijos formavimas, rekomenduojami biudžetai, Facebook’o reikalavimai (+ praktinė užduotis)
  • Rezultatų analizė