Internetinės parduotuvės administravimas

E-komercija šiuo metu yra vienas iš populiariausių prekybos būdų. Ekspertai spėja, kad 2017 metais e-komercijos pardavimai vien JAV pasieks maždaug 440 milijardų dolerių. Kuo toliau, tuo daugiau žmonių apsipirkinėjimui naudoja mobiliuosius telefonus, todėl šie skaičiai ateityje neišvengiamai augs. Šiame blogo įraše pateiksime daug naudingų patarimų kaip administruoti internetinę parduotuvę, ją populiarinti ir pritraukti daugiau lankytojų ir pirkėjų.

Pirmas įspūdis

Jei norite, kad Jūsų ar Jūsų klientų pardavimai įgyvendintų lūkesčius, turite sudominti interneto svetainės lankytoją. Nereikia nei sekundės, kad lankytojas nuspręstų, ar jiems patinka svetainė ar ne. Turite būti kaip įmanoma kūrybiškesni. Pirmas įspūdis gali likti metų metams, todėl negailėkite investuoti į dizainą, pasirinkite tinkamą šabloną ir sukurkite tobulą patirtį vartotojui, besilankančiam svetainėje. Išlaikykite vientisą stilių, parinkite jį pagal produkto savybes.

Puslapio navigacija

Tęsiant apie vartotojo patirtį, puslapio navigacija vaidina labai svarbų vaidmenį. Jei neleisite lankytojams lengvai ir patogiai rasti reikiamų, ieškomų produktų, jie jų paprasčiausiai nepirks. Dar vienas efektyvus patarimas: skirstyti prekes į naujausius produktus, kolekcijas, kategorijas ir subkategorijas (produktai pagal lytį, produktai vaikams, spalva, stilius, dydis ir t.t).

Nuotraukos

Svetainės lankytojai prisimint 80% to, ką jie matė, ir tik 20% to, ką skaitė. Ką turėtumėte žinoti apie nuotraukas?

  • Parduodant produktus ir kuriant katalogus, naudokite visiškai baltą foną, kad produktas išsiskirtų.
  • Parinkite tinkamą dydį: nuotraukos turi būti pakankamai didelės, kad vartotojas konkrečiai suprastų, kokį produktą parduodate.
  • Priartinimo funkcija leis vartotojui išanalizuoti kiekvieną, net ir mažiausią produkto detalę, tai lems lengvesnį apsisprendimą.
  • Nepamirškite, kad produktas turi būti matomas iš visų pusių!
  • Jei nenorite ar neturite tinkamos įrangos produktų fotografavimui, geriau pasikliaukite profesionaliu fotografu, siekiant geriausio rezultato.

Blogas

Pasiūlykite svetainės užsakovams blogo galimybę. Nors blogo rašymas ir užtrunka, tačiau tai yra labai naudinga: įrašai gali padidinti puslapio lankomumą net 50%. Idealu, jei įrašai būtų publikuojami pakankamai dažnai, 3-4  kartus per savaitę. Galite rašyti įvairius įrašus, susijusius su parduodama produkcija – panaudojimą, naudą, apie problemas, kurias gali išspręsti Jūsų siūlomas produktas, gamybai naudojamas medžiagas ir t.t.

Sukurkite įspūdingą „Apie mus“ puslapį

Puslapis „Apie mus“ yra vienas svarbiausių svetainėje, kuriantis lankytojų nuomonę apie įmonę. Maždaug 7% lankytojų apsilanko šiame puslapyje ir išleidžia 23% daugiau nei tie, kurie jame neapsilanko. Įdomiai pateiktas ir išdirbtas aprašymas gali pritraukti nemažai netikėtų pardavimų!

SEO strategija

Nesenai aprašėme patarimus, padėsiančius paruošti puslapo SEO 2017 metams.

Dabar keletą patarimų pradedantiems:

  • Optimizuokite produktų puslapį, naudokite raktažodžius, tačiau neperkraukite puslapio nereikalingu turiniu.
  • Naudokite paprastus URL. Lankytojai nenori matyti begalės simbolių, tad turėtumėte naudoti tik tinkančius raktažodžius, kategorizuojančius, susijusius ir išskiriančius produktus.
  • Nepamirškite socialinių tinklų plugin’ų. Tai leis pirkėjui paprasčiau palikti atsiliepimą ar pasidalinti patinkačiu įrašu.
  • Venkite kartojimo.
  • Neištrinkite produktų, kurių šiuo metu neturite, puslapių. Ypač jei jų reitingas aukštas.
  • Nevenkite nuorodų į kitus puslapius, tai nesugadins Jūsų puslapio reitingų. Priešingai – tai lankytojui parodys, kad norite pasiūlyti jam geriausią ir tiksliausią informaciją.
  • Naudokite Analytics įrankį.

Jei norite apie Google Adwords ir Analytics sužinoti daugiau – jau visai greitai CodeAcademy, kartu su Gediminu Boguslausku iš Amplify dep., startuos nauja kursų programa, daugiau informacijos rasite čia.

Kiekvienam lankytojui – individualūs pasiūlymai.

Individualios produktų rekomendacijos, pagal jau peržiūrėtas prekes ar pasiūlymus, yra viena iš labiausiai mėgstamų funkcijų. Maža to, tai gali padidinti pardavimus iki 40%, o pirkėjui – rasti reikalingus produktus.

Gyvas susirašinėjimas (Live Chat)

Nėra nieko geriau, nei tikro žmogaus pagalba ir patarimas, ypač apsipirkinėjant. Kaip manote, kiek žmonių, apsipirkinėjančių internetu, pasakė, kad gyvas susirašinėjimas yra svarbiausia e-parduotuvės funkcija? Jei tokios funkcijos Jūsų, ar Jūsų kurtame ir administruojamame puslapyje dar nėra, turbūt tikrai užsinorėsite ją įdiegti, nes atsakymas stulbinantis – net 44%!

Prekių siuntimas

Pirkėjas, apsilankęs internetinėje parduotuvėje, tikisi pamatyti žodžius „Free shiping“. Tai priverčia žmogų pasilikti puslapyje ir toliau žiūrėti siūlomas prekes, maža to, tai didina pirkėjų lojalumą. Išanalizuokite kainas ir, jei galite tai sau leisti, užtikrinkite nemokamą siuntimą. Nemokamas siuntimas labiausiai paplitęs grožio produktų ir kosmetikos, aksesuarų ir drabužių industrijose, kadangi pakuočių dydis neviršija vidutinio, todėl nėra brangus.

Prašykite atsiliepimų

77% pirkėjų prieš perkant išsirinktą produktą skaito atsiliepimus apie įmonę ir apie patį produktą ir net 90% pirkėjų sprendimų nulemia tai, ką jie perskaito. Turite skaityti ne tik tai, kokius atsiliepimus pirkėjai palieka Jūsų administruojamame puslapyje, tačiau ir įvairiuose bloguose ir forumuose. Jei radote neigiamų atsiliepimų, susisiekite su klientais ir ištaisykite padarytas klaidas. Kalbat apie SEO, atsiliepimai ir nauji lankytojai puslapyje leidžia svetainei reitinguose kilti vis aukščiau.

Naujienlaiškiai

Krūva naujienlaiškių el. Pašto gautųjų laiškų dėžutėje turbūt erzina kiekvieną, tačiau galų gale gavėjas vistiek juos perskaito, peržiūri ir kažką įsigija. Nepamirškite savo klientų informuoti apie naujas prekes bei akcijas!

Naudokitės socialinių tinklų galia

Kiekviena prekes ar paslaugas siūlanti įmonė turi būti pasiekiama ir aktyvi socialiniuose tinkluose. Sudominkite žmones įrašais ir pasiūlymais, bei nepamirškite būti aktyvūs! Žmonės susidomės informacija susijusia su jūsų siūloma produkcija ar paslaugomis: kaip ir kur naudoti, įvairios statistikos, esamų klientų atsiliepimai ir t.t. Siekiant didesnio populiarumo dažnai skelbiami įvairūs konkursai, kuriuose norint dalyvauti žmonės turi dalintis ar kitaip promote’inti puslapį.

Nepamirškite vartotojų, naršančių telefonu

Žmonės perkantys telefonu, dažniausiai nori prekių čia ir dabar, todėl gali nusipirkti produktą iš pirmo aplankyto puslapio. Jūsų svetainės dizainas turi būti visiškai pritaikytas naršyti telefonu.

Pasirinkite labiausiai tinkančią e-komercijos platformą

Kaip žinoti, ką pasirinkti? GraphicBox, programuotojų ir dizainerių komandos, bloge šia tema rasite labai daug naudingos informacijos!